Элективті курс мемлекеттік білім берудің алғашқы жалпы білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес жасалады. Оқушы әмбебап оқыту іс-әрекеттеріне, білім беру, когнитивтік және әлеуметтік тәжірибеде қолдануға, білім беру қызметін дербес жоспарлауға және жүзеге асыруға, белгілер мен символдарды құруға, қолдануға және өзгертуге, АКТ-ны қолдануға қабілетті болу керек. Ғылым, техника немесе қолданбалы зерттеулерге бейім студенттерді оқыту нәтижелеріне арналған стандарттар талаптарына қол жеткізу үшін оларды бастауыш мектептегі тәрбиелік және танымдық қызметке тарту және мектептегі білім берудің келесі кезеңдерінде өз қабілеттерін дамыту маңызды. Оқу робототехнологиясының технологиялары әмбебап оқыту іс-әрекетін үйренетін студенттерді тиімді меңгеруге ықпал етеді, өйткені олар белгілі бір тапсырманы шешуде қызметтің әртүрлі әдістерін біріктіреді. Дизайнерлерді пайдалану негізгі жалпы білім беру сатысында жеке білім беру пәндерін оқуға ынталандырады, ұжымдық ойлау мен өзін-өзі бақылауды дамытуға ықпал етеді. Қазіргі уақытта автоматтандыру техникалық объектілер өңдеу материалдық объектілерінің функцияларын ғана емес, техникалық қызмет көрсету мен жоспарлауды да бастайды. Гуманоид роботтары секретарлар мен бағыттаушылардың функцияларын атқаруда. Робототехника қазірдің өзінде жеке индустрияға бөлінген. Робототехника - әртүрлі интеллектуалды механизмдердің жобалануы, құрылуы және бағдарламалануы - модульдік құрылымы бар және қуатты микропроцессорларға ие роботтар. Бүгінде адамзат өмірдің барлық салаларында роботтар қолданылатын сәтке жақындады. Сондықтан, робототехника және компьютерлік бағдарламалау курстары білім беру мекемелеріне енгізілуі тиіс. Робототехниканы зерттеу компьютерлік ғылымға мектептік пән ретінде қарсы тұрған келесі мәселелерді шешуге мүмкіндік береді. Атап айтқанда, сызықты алгоритмдеу және бағдарламалау, орындаушы, логиканың негіздері және компьютердің қисынды негіздері. Осы саладағы балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту мақсаттары мен міндеттері
Мақсаты: Студенттерге нақты әлемнің заңдарымен танысуға, теориялық білімдерін практикада қолдануға, байқау, ойлауды, жасампаздықты, шығармашылықты дамытуға жағдай жасау.
Тапсырмалар:
Роботтарды жасау үшін платформа ретінде Lego Mindstorms NXT пайдаланылады. Сабақтар арнайы жабдықталған бөлмеде өткізіледі. Сыныпта Lego Mindstorms NXT сериясының дизайнерлерімен жұмыс жасаймыз. Модель жұмыс істейтін бағдарламаны құру үшін Lego Mindstorms Edu NXT арнайы бағдарламалау тілі пайдаланылады.
Designer Lego Mindstorms студенттерге танымдық ойын түрінде көптеген маңызды идеяларды үйренуге және кейінгі өмірде қажетті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Лего-робот осы тақырыпты робототехника негіздерін түсінуге, өндірістік процестерді автоматтандыру және басқару процестерін автоматтандыруға қатысты мәселелерді шешу үшін күрделі алгоритмдерді көрнекі түрде жүзеге асыруға көмектеседі. Робот программалауды зерттеуде информатика барысында пайдаланылатын орындаушының тұжырымдамасы шеңберінде қарастырылады. Дегенмен, студенттерге өте күрделі тақырыпты түсінуге көмектесетін дәстүрлі білім берудің көптеген орындаушыларынан айырмашылығы, Lego-роботтар зерттелетін материалдың мотивациялық компонентін арттырып қана қоймай, оған зерттеу компонентін енгізетін нақты әлемде де жұмыс істейді.
Бағдарламадағы сыныптар арнайы техникалық дағдыларды қалыптастырады, дәлдікті, табандылықты, ұйымды қалыптастырады, нәтижелерге назар аударады. Lego Mindstorms компьютерлік контроллер NXT базасында жұмыс істейді, ол екі микропроцессор болып табылады, олардың әрқайсысында 256 кб-тан астам флэш-жады, Bluetooth модулі, USB интерфейсі және сұйық кристалды экран, батареялық жинақ, дауыс зорайтқыш, сенсорлық порттар және сервоприводтар . NXT-де Lego Mindstorms үшін үлкен әлеует бар. Контроллердің жадында компьютерден дербес жүктелуі мүмкін бағдарламалар бар. Компьютерден алынған ақпаратты USB кабелі немесе Bluetooth арқылы жіберу мүмкін. Сонымен қатар, Bluetooth-ды пайдалану арқылы сіз ұялы телефон арқылы роботты басқара аласыз.
Бағдарламаның айрықша ерекшеліктері: бағдарламаны жүзеге асыру LEGO-ның дизайнерлері негізінде техникалық инженерияға оқыту үшін арнайы әзірленген оқу құралдарын пайдалану арқылы жүзеге асырылады. Оқудан тыс іс-шаралар бағдарламасы Лего Миндсторд NXT білім беру дизайнерлерін мектеп оқушыларын дизайн, модельдеу және компьютерлік бақылауға үйрету құралы ретінде ұсынады. Үлгіні құрастырудың қарапайымдылығы дизайнердің керемет конструктивтік мүмкіндігімен қатар, сабақ соңында балаларға өздері қойған тапсырманы орындайтын өз қолдарымен жасалған үлгіні көруге мүмкіндік береді. Модель жасаған кезде, көптеген мәселелерді білімнің әртүрлі бағыттарынан - механикадан психологияға дейін шешуге болады.
Сабақтан тыс іс-шаралар бағдарламасы компьютерлерді дизайнерлермен бірге пайдалануды қамтиды. Компьютерді үлгілі басқару құралы ретінде қолдануға болатындығын атап өту керек; оны пайдалану құрастырылған модельдер үшін бақылау алгоритмдерін әзірлеуге бағытталған. Студенттер программалық басқарудың ерекшеліктерін, механизмдерді автоматтандыруды, модельдеу жүйелерін түсінеді. Бағдарламаны іске асырудың әдіснамалық ерекшеліктері жеке шығармашылық қабілеттерін дамыту және топта өзара әрекеттесу және топта жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру мүмкіндігін үйлестіруді білдіреді.